Mukaddimah

Salam ingatan buat semua
Salam ingatan buat semua

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Selamat datang kepada semua pengunjung-pengunjung  yang sedang melayari laman Ekspresi yang segalanya bermula dari dalam hati. Ekspresi adalah  coretan spontan apa yang saya alami, apa yang saya pikir, lihat dengar dan rasakan.

Kewujudannya dengan hasrat dapat mengenali kenalan baru di samping memanjangkan tali silaturrahim antara kawan-kawan seperkhidmatan, kaum keluarga dan mengimbau kembali kenangan bersama sahabat-sahabat dari zaman persekolahan yang telah lama terpisah dengan harapan sudi-sudilah menghubungi saya samada melalui e-mail atau menalipon .

Pengalaman sepanjang hidup ini saya dedikasikan kepada semua yang mengenali saya mudah-mudahan rakaman hidup ini dapat dikongsi hingga zaman berzaman oleh anak cucu. Segala yang baik jadikan teladan dan segala yang buruk adalah dari kelemahan diri saya sendiri.  Jika ada individu yang terlibat di dalam rakaman ini terasa hati, samada dalam coretan ini maupun sewaktu sama-sama melalui masa lampau, saya juga memohon maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki.

Sekian wassalam

5 thoughts on “Mukaddimah”

  1. salam saudara hamzah,

    Singgah lah ke pondok saya sekiranya ada kelapangan. alamat seperti berikut:

    27, Jalan RK 6/12, Rasah Kemayan Golf @ Country Township
    Rasah, Seremban 2, Negeri Sembilan.

    salam

    matrafael
    013-3690970

  2. waalaikumusslam bro… insyaallah. sampaikan salam saya kepada sahabat2 seperjuangan yang dikenali. Sampai Jitra call me.

  3. terima kasih kerana berkongsi nukilan dalam TLDM, dari Hussain Paskla (KMR)
    akan meet uncle Hussain diver school

    lorong titiwangsa 8 taman Bukti Seremban

Leave a comment

*segalanya bermula dihati….